Faça aulas de inglês via Skype!

Hello!

Here are some links from around the web:

GAMES

TRAVEL

IRREGULAR VERBS

DATES

ORDINAL NUMBERS

CARDINAL NUMBERS

ALPHABET

AULA DE INGLÊS | 14 Where - Felipe Dib

TELECURSO | Aula 11 - Inglês - Ens. Fundamental - Telecurso

KHAN ACADEMY | Empire: Arch of Constantine

ENGVID | 12 Phrasal Verbs about CLOTHES: dress up, try on, take off…

TED | How to use a paper towel

BIG THINK | Regulation for the Future, with Barney Frank

BBC | Bogota

VOANEWS | What Do You Do With Your Mouth?

TIME | 50 Best Websites 2014

NEWSWEEK | Exodus: Why Europe's Jews Are Fleeing Once Again

BRAINFACTS | The Science of Caffeine: The World's Most Popular Drug

GRAMMAR | Comparative Adjectives Test

USING ENGLISH | Quiz: Adverbs- Position in sentence

LEARN ENGLISH TODAY | Food

VOCABULARY | The Giant Panda

SONG | Paloma Faith - Only Love Can Hurt Like This (Official Video)



I'd tell myself you don't mean a thing,
But what we got, got no hold on me
But when you're not there I just crumble
I tell myself I don't care that much,
But I feel like I die 'til I feel your touch,

Only love, only love can hurt like this,
Only love can hurt like this
Must have been a deadly kiss
Only love can hurt like this

Say I wouldn't care if you walked away,
But every time you're there I'm begging you to stay,
When you come close I just tremble
And every time, every time you go,
It's like a knife that cuts right through my soul

Only love, only love can hurt like this
Only love can hurt like this,
Must have been a deadly kiss,
Only love can hurt like this,
Only love can hurt like this

Your kisses burn into my skin,
Only love can hurt like this
But it's the sweetest pain,
Burning hot through my veins,
Love is torture makes me more sure

Only love can hurt like this,
Only love can hurt like this,
Must have been the deadly kiss,
Only love can hurt like this,

Only love can hurt like this,
Your kisses burn into my skin,
Only love can hurt like this,
Only love can hurt like this,
Save me, save me,
Only love, only love,
'Cause only love can hurt like this
And it must have been the deadly kiss

Eu digo a mim mesmo que você não significa nada, 
Mas o que temos, não tem poder sobre mim 
Mas quando você não está lá Eu só desmoronar 
Digo a mim mesmo que eu não me importo muito, 
Mas eu me sinto como se eu morrer até eu sentir o seu toque, 

Só o amor, só o amor pode machucar assim, 
Somente o amor pode doer assim 
Deve ter sido um beijo mortal 
Somente o amor pode doer assim 

Digamos que eu não me importo se você for embora, 
Mas cada vez que você está lá, eu estou te implorando para ficar, 
Quando você chegar perto Eu só tremer 
E cada vez, cada vez que você vai, 
É como uma faca que corta para a direita através da minha alma 

Só o amor, só o amor pode doer assim 
Somente o amor pode machucar assim, 
Deve ter sido um beijo mortal, 
Somente o amor pode machucar assim, 
Somente o amor pode doer assim 

Seus beijos queimar em minha pele, 
Somente o amor pode doer assim 
Mas é a dor mais doce, 
Queimando quente em minhas veias, 
O amor é uma tortura me deixa mais certo 

Somente o amor pode machucar assim, 
Somente o amor pode machucar assim, 
Deve ter sido o beijo mortal, 
Somente o amor pode machucar assim, 

Somente o amor pode machucar assim, 
Seus beijos queimar em minha pele, 
Somente o amor pode machucar assim, 
Somente o amor pode machucar assim, 
Salve-me, salve-me, 
Só o amor, só o amor, 
Porque só o amor pode doer assim 
E deve ter sido o beijo mortal

Happy studying,
_________________________________________
Aulas de Inglês Via Skype ou Presenciais em Belo Horizonte : http://aulasbh.googlepages.com Contato: (31) 9143-7388
Video Dicas de Inglês do Prof. Newton (Canal do Youtube) : http://www.youtube.com/user/dicasdeingles
Blog de Inglês dos Profs. Newton Rocha e Érika de Pádua. Aulas de Inglês via Skype ou Presenciais em Belo Horizonte. 40 Reais Hora-Aula. Contato: prof.newtonrocha@gmail.com Tel: (31) 9143-7388

Comentários

Postagens mais visitadas deste blog

Como são os nomes das verduras e frutas em inglês? Aprenda com esse POSTER! #dicasdeinglês

Você sabe usar os ADJETIVOS INTERROGATIVOS do Inglês? | Prof. Newton Rocha – Inglês por Skype #dicasdeinglês

Como escrever CENAS INTERESSANTES! | NITRODICAS 64 #dicasdeescrita